onsdag 13. april 2011

SANTIAGO

Estoy en SANTIAGO!!
Dro fra pucon paa sondag kveld og tok nattbuss opp til santiago. Jeg er ikke stor fan av saanne nattbusser, sover alltid ekstremt daarlig paa dem og denne gangen var jeg saa heldig og hadde en sideman som lente beina sine paa mine HELE tiden! Irr!!! Men kom meg i hvertfall til Santiago og brukte den forste dagen paa og tusle rund og orientere meg litt. Jeg har altid vaert glad i storbyer, med alle de gamle byggningene, sjarm og karakter. I tillegg etter aa ha bodd seks maaneder i en by der man kan gaa hele sentrum paa 2 min, var det digg aa forflytte seg til en storre og mer levende metropol. I gaar tidlig komme Lina inn med fly. Vi hadde avtalt et motested nede i sentrum men vi klarte forst ikke aa finne hvernadre og det ble mye frustret vandring rundt avtalt sted for begge parter til vi por fin mottes!!! I gaar (tirsdag) lekte vi prime tourists og gikk tund med kart og kamera og knipset blider av alt og det skal vi noe fortsette med i dag. Det er en svaaaeeeer by saa det er mye aa se! Noe som er dritt er at det er ganske kaldt og vi gaar rundt i sandaler hele tiden! Los santiaguinos gir oss rare blikk, men vet ikke at alternativet ville vaert tursko!! Jaja, kan hende at vi maa ty til dem i dag etter mange frossen taer i gaar ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar