torsdag 7. april 2011

PUCON

Hi all!
Naa er jeg i pucon og det er fantastisk!!! Jeg dro fra PV paa mandag til en by som heter Valdivia. Det var en ganske kjip by, endte opp med aa paa kino (saa det sier jo litt!). Derifra dro jeg videre til Pucon, en helt fantastisk by!! Det er saa mye man kan gjore her. I gaar klatret jeg opp (med en gruppe selvfolgelig) sor-amerikas nest mest aktive vulkan, Villarica. Det var en kjempefet hike med en helt utrolig utsikt!! I dag dro jeg og noen folk fra hostelet til et sted som heter El Cani, en 6 timer hike som gikk rett opp og igjen en helt fantastisk over 3-4 vulkaner, masse fjell og noen innsjoer. Jeg hadde egentlig tenkt til aa komme meg paa en nattbuss nordover i morgen, men ha bsetemt meg for aa bli en dag til, siden det fortsatt er saaaaaaa mye aa gjore her. I'll keep you updated;)

1 kommentar: